viernes, 2 de septiembre de 2011

Ohh Jenifer!!

No escolto massa els nous grups catalans "modernillos" però he sentit una cançó fa poquet que m'ha trasbalsat tota. A partir d'ara no podré sentir el nom de Jenifer sense recordar aquesta peculiar història d'amor!

Sens dubte ens trobem davant d'una visió de "Romeu i Julieta" actualitzada amb molt d'humor. Quan vaig sentir la cançó sencera i amb calma no em va desapareixer el somriure dels llavis ni un moment!

Encara no sabeu de qué us estic parlant? Doncs aquí ho teniu:



Ara segur que ja sabeu de qué parlo, un petit èxit que no para de sonar arreu on vagis.

Oju a l'estilisme de la noia! Sembla que no vol que quedi cap dubte que ella és MOLT moderna!

Atenció a la tornada: "Oh Jenifer, em tunearé el cotxe per tú. Oh Jenifer, anirem a Pont Aeri els dos junts". Si això no és amor, quina altra cosa pot ser!

2 comentarios:

Albert dijo...

Ara et toca comentar la versió llegida pel Jordi Pujol!!!!! jejejeje i sobretot la part on se sent alagat... jajajaja

Yo misma dijo...

Oido cocina!! Jajajaja